Sérült csomag bejelentése

Minden tőlünk tehetőt megteszünk azért, hogy a csomagja épségben megérkezzen Önhöz, de sajnos nagyon ritkán előfordul, hogy egy csomag a gondos csomagolás ellenére a szállítás során megsérül, ezért a csomag sértetlenségét minden esetben még a futár jelenlétében szükséges ellenőrizni, majd átvételt követően annak tartalmát átvizsgálni. Amennyiben átvételkor a csomagoláson bármilyen külsérelmi nyom látható, akkor a futár kötelessége a helyszínen a csomagot tételesen átadni, a termék sérülése esetén a kárt jegyzőkönyvben rögzíteni és a jegyzőkönyv egy példányát a csomaggal együtt átadni. Ilyen esetben a kárt a szállítást végző cég megtéríti, azonban a kárigényt csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni feléjük, ha ezt 72 órán belül a jegyzőkönyvvel mellékelve igényeljük. Amennyiben az Ön csomagja megsérült, akkor az alábbi űrlapon keresztül bejelentheti felénk. A bejelentést követően kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot, a sérült termék mihamarabbi cseréje érdekében.
Felhívjuk figyelmét, sérült csomaggal kapcsolatban reklamációt az átvételt követően 72 óra elteltével sajnos már nem tudunk elfogadni.

Név
E-mail cím
Telefonszám
Megrendelés száma
Káresemény rövid leírása
Kárfelvételi jegyzőkönyv feltöltése
Fénykép a csomagolásról
1. fénykép a sérült termékről
2. fénykép a sérült termékről
3. fénykép a sérült termékről

Az elküld gombra kattintással elismerem, hogy megismertem és elolvastam a Zárdepo Adatkezelési tájékoztatóját, az adataim kezeléséhez hozzájárulok.

Adatkezelési tájékoztató»