Gyakran feltett kérdések

Személyes átvétellel kapcsolatos kérdések»
Leadott rendeléssel kapcsolatos kérdések»
Fizetéssel kapcsolatos kérdések»
Árajánlattal kapcsolatos kérdések»
Számlával kapcsolatos kérdések»
Termékcserével kapcsolatos kérdések»
Sérült csomaggal kapcsolatos kérdések»
Hiányos csomaggal kapcsolatos kérdések»
Garanciális ügyintézéssel kapcsolatos kérdések»
Általános kérdések a termékekkel kapcsolatban»
Zárbetétekkel kapcsolatos kérdések»

 

 

Ha az üzletben szeretnék vásárolni, szükséges leadnom előre a megrendelést?

Nem szükséges. Üzletünkben előzetes rendelés nélkül is tud vásárolni, amennyiben raktáron lévő termékről és nem nagyon nagy mennyiségről, vagyis nem raktárkészlet feletti mennyiségről van szó. Webáruházunkban a készletinformációk mindig naprakészek, így az aktuális raktárkészletről akár azonnal tájékozódhat. 

Az üzletben található árak megegyeznek a webshopban feltűntetett árakkal?

Természetesen igen. Cégünk nem alkalmaz a vásárlókkal szemben inkorrekt és tisztességtelen kereskedelmi módszereket. Bár sok konkurens kereskedő tisztában van vele, hogy a kettős árazás hazánkban tisztességtelen kereskedelmi magatartásnak minősül, ettől függetlenül sokan a mai napig alkalmazzák plusz haszonszerzés céljából, azonban cégünk tisztességesen működik, az üzletben található árak nem térnek el a webáruházban feltűntetett áraktól.

 

Kapok értesítést a rendelésem állapotáról?

A webáruházunkban leadott megrendelése állapotának változásairól e-mailben értesítést küldünk. Regisztrált vásárlóink által leadott megrendelések aktuális állapotát a személyes oldalra belépve is bármikor nyomon követheti.

 

Módosíthatom, a megrendelésem?

A megrendelés módosítására vagy törlésére csak a kiszállítás megkezdése előtt van lehetőség. Kérjük, hogy a módosítás részleteit, vagy törlési igényét ügyfélszolgálatunknak e-mailben, vagy telefonon jelezze.

 

Sikertelen volt az online bankkártyás fizetésem. Újra indíthatom a fizetési folyamatot?

Amennyiben online bankkártyás fizetése sikertelenül zárult le, akkor a rendszerünk automatikusan értesítést küld a vásárláskor megadott e-mai címre. A fizetést újrakezdeményezni, vagy másik fizetetési módot választani az e-mailben található hivatkozásra kattintva lehetséges. Ha 30 perc elteltével nem érkezik e-mail a sikertelen fizetéssel kapcsolatban, akkor kérjük, hogy telefonon, vagy e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikién.

 

Az üzletben lehet-e bankkártyával fizetni?

Igen. Van lehetőség az üzletünkben bankkártyás fizetésre, valamint a webáruházban leadott megrendelését online bankkártyás fizetéssel is kiegyenlítheti.

 

Kaphatok névre szóló írásos árajánlatot?

Igen. Amennyiben a lehető leggyorsabban névre szóló árajánlatra van szüksége, akkor regisztráljon webáruházunkban, ezt követően az áruházba belépve helyezze kosárba a szükséges termékeket, majd a kosár oldal alján kattintson az „Árajánlat nyomtatása” gombra. Az árajánlatot PDF formában le is mentheti, vagy ki is tudja nyomtatni. Ha nem szükséges a névre szóló árajánlat, akkor nem kell a webáruházban regisztrálni, viszont ebben az esetben ajánlatkérő adatai nem fognak szerepelni az árajánlaton. Ha az árajánlat nem sürgős, akkor e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot és írja meg, hogy mely termékekre szeretne árajánlatot kérni és mi egy válasz e-mailben elküldjük Önnek. 

 

Nem találom a megrendeléshez tartozó számlát. Tudnak küldeni számlamásolatot?

Igen. Számlamásolatot ide kattintva» tud igényelni.

 

Nem jó terméket rendeltem. Hogyan tudom kicserélni?

Ha terméket szeretné kicserélni, akkor kérjük, hogy a terméket gondosan csomagolja vissza és juttassa vissza üzletünkbe. A termékcserét személyesen is intézheti, vagy a kicserélendő árucikket postai úton is visszaküldheti.

Visszaküldési cím:

Zárdepo Kft.

2310 Szigetszentmiklós

Tököli út 33/a

Tel: 06303861336

Postai úton történő visszajuttatás esetén, folyamat meggyorsítása érdekében kérjük, hogy a csomagban mellékelve írja meg részükre, a csere részleteit (lehet akár kézzel írott papír is), valamint, ha van árkülönbözet, akkor azt is, hogy különbözetet hogyan szeretné rendezni (termékcsere estén utánvéttel, vagy előre utalással lehetséges). Felhívjuk figyelmét, hogy plusz szolgáltatásokkal rendelt termék esetén (pl. plusz kulcsmásolás, zárbetétek azonos zárlatúra szerelésének munkadíja) a szolgáltatás árát nem tudjuk visszatéríteni, csak a termék alapárát, ezen felül amennyiben szükség van rá, a visszaszerelés díját kénytelenek vagyunk felszámítani, hogy a visszaküldött terméket értékesíteni tudjuk. Visszacserélendő termék esetén a vásárló csak a termék kipróbálására jogosult, így ha használatban veszi, akkor az ebből fakadó értékcsökkenés a vásárlót terheli.

 

Megsérült a csomagom. Mi a kell tennem?

Bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy a csomag épségben megérkezzen Önhöz, sajnos nagyon ritkán előfordul, hogy egy csomag megsérül, ezért kérjük, hogy a csomag sértetlenségét még a futár jelenlétében ellenőrizze, amennyiben a csomagoláson külsérelmi nyom látható, akkor a futár köteles a küldeményt tételesen átadni és a kárt jegyzőkönyvben rögzíteni. Kérjük, hogy a sérült csomagról készült fényképet a jegyzőkönyvvel mellékelve emailben küldje el részünkre. Bejelentését a sérült csomagra vonatkozó űrlap kitöltésével is megteheti. A űrlap kitöltésének megkezdéséhez kattintson ide». A megsérült terméket díjmentesen kicseréljük Önnek. Felhívjuk figyelmét, hogy sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt csak jegyzőkönyvvel mellékelve, az átvételtől számított 72 órán belül tudunk elfogadni.

 

Az átvételt követően több mint 72 órával bontottam ki a csomagom és csak akkor vettem észre, hogy megsérült. Kicserélik a terméket?

Sajnos nem. A csomag futártól való átvételkor a vásárló a csomag sértetlenségét aláírásával nyugtázza, ezért átvétel előtt szükséges annak sértetlenségét ellenőrizni. Ha a csomagolás sérült és a benne lévő termék is, akkor a futár kötelessége a kárt jegyzőkönyvben rögzíteni. Amennyiben a vásárló a csomag sértetlenségének ellenőrzését elmulasztja, abban az esetben az ebből fakadó kárt köteles viselni, mivel ilyenkor már nem állapítható meg, hogy a sérülés a szállítás közben, vagy az követően keletkezett, ezért a szállító cég nem vonható felelősségre, így felé már nem tudjuk kártérítési igényünket érvényesíteni, a kárt pedig nem tudjuk átvállalni.

 

Hiányos a csomagom. Mi a teendőm?

Sajnos a legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhat csomagolási hiba. Amennyiben Ön hiányosan kapta meg a csomagját kérjük, hogy telefonon, vagy e-mailen jelezze ügyfélszolgálatunknak. Bejelentését a hiányos csomagra vonatkozó űrlap kitöltésével is megteheti. A űrlap kitöltésének megkezdéséhez kattintson ide». Ha szükséges, akkor ellenőrizzük a csomagolásról készült videofelvételt, amennyiben jogosnak találjuk a reklamációt, akkor a hiányzó terméket mihamarabb küldjük Önnek.

 

Mit csináljak, ha a termék meghibásodott?

Ha a megvásárolt termék meghibásodott, akkor kérjük, hogy e-mailen, telefonon, vagy a garanciális ügyintézés» űrlapon keresztül jelezze felénk. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy tájékoztassa Önt az orvoslási lehetőségről.

 

Általános kérdések a termékekkel kapcsolatban

Webáruházunkban igyekszünk minden termékről a lehető legtöbb információt megadni, azonban, ha további kérdésse van egy termékkel kapcsolatban, akkor munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére munkaidőben. Kérdéseit telefonon, vagy e-mailben is felteheti.

 

Zárbetétekkel kapcsolatos kérdések

Vásárlóink a zárbetétekkel kapcsolatosan teszik fel a legtöbb kérdést munkatársainknak, ezért, hogy minél több segítséget tudjunk nyújtani összeállítottunk egy zárbetét vásárlási segédletet, melyet mindenképp javaslunk elolvasni zárbetét vásárlása előtt. A segédletet ide kattintva» tekintheti meg.